< diinjennifer -

Mot Sevilla!!!

SÅ nu är allt packat och så. Vi ska ta motorvägen upp till Sevilla nu. Tar ca 2 och en halv timme dit.
Ska typ äta och lämna tillbaka bilen, sen äre bara att vänta!
Kl, 16 går planet till Sthlm, vi ska typ vänta i 4 och en halv timme. Lite halv segt men de får gå :p
.
Till alla mina små fina vänner där hemma så kommer jag sätta på mobilen kl. 20.00 (förhoppningsvis annars typ 5 över eller så :p )
Så då får vi se om jag fått nå sms, :p Drömde en "mardröm" (vaknade i alla fall av den) tredje natten här eller nåt sånt. Jag hade bara fått tre sms under dom här veckorna!!! Haha vilken "mardröm" va? ;)
Får väl se om de är sant eller inte...

Har fixat ett tidsinställt inlägg till er senare idag,
Ni hör nåt från mig på Svensk mark nästa gång ;)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0