< diinjennifer -

Poooolen

Nyss ätit lunch ute på balkongen och ska ta o gå ner till polen.
Har hunnit varit på stranden redan, men blåste ganska mycket :/ Så va bara där en stund.
Föresten är jag sjukt trött! Sov knappt någe i natt, och har inte en aning om varför. Så jag kommer väl somna tidigt ikväll. Får hoppas de så jag är lite piggare imorgon :)
.
Men nu ska vi väl lata oss vid polen medans de är siesta, de vill säga till kl.16 ungefär.
Dom som inte vet va de är, så går typ alla och lägger sig mellan 14-16 varje dag för att det är så jätte varmt ute. Affärer stänger då oxå, vilket kan vara lite irriterande när man glömmer bort de...
Vid kl.16 så åker vi in till Puerto Banus och shoppa :D Jennifer gillar!
Hehe, men får se om jag hittar nåt :p

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Låter som en super semester! Här hemma har vi nu kl 19.25 bara 25.3 grader i skuggan och solen har skinit från en klarblå himmel hela dan! ;-). Är på lotten o ska till grannarna o grilla nu! Puss gumman! :-)(Jag har bränt mig idag,somnade i solen :-( )

2011-06-10 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0