< diinjennifer -

Saknad Sofie

Godmorgon!
Nu har jag gjort iordning mig och ska ta och äta nåt. Sen åker jag in till stan och träffar Sofie.
Sist jag såg henne va väl väldigt länge sen... Vet inte rikigt när de va faktist. :p Men de ska bli jätte kul!
Kameran är med men kommer mäst troligtinte använda den, för att jag kommer glömma bort de. Men ska försöka.

I alla fall är de finfint väder ute idag oxå, fast de ska regna lite mitt på dan. Kanske håller på att bli sommar! Men de lär de ju inte göra, man vet ju vart man bor... Men man fårhoppas :)
Älskar sommar och sommarkläder, man behöver inte ha så mycket på sig :p


Kommer inte blogga fören ikväll när jag kommer hem. Men tills dess orkar ni vänta! :) 
När jag kommer hem ska jag plocka undan för jag vet att de ee den 28:e idag, vilket betyder att de är den 29:e imorgon och de ee min födelsedag!:) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0