< diinjennifer -

Spanien

Jag kommer nog (förhoppningsvis) kunna blogga från Spanien. Jag hoppas såååå mycket på de. Kanske inte varje dag, fast att jag vill kunna de. Men de kommer pappa aldrig gå me på :p Haha.
Så de kanske kommer lite bilder o så ibland. Kan ju inte överge er i två veckor inte! Men lördag kväll den 18:e kommer jag kunna blogga som vanligt igen för då kommer jag hem till Sverige. Dock kommer jag åka bil söndagen efter men de kommer nog bli bra ändå hoppas jag.
Rese Outfit:
"onepice" - Sytt själv ;) Haha
Armband - Guldfynd
Skor - DinSko
Ska bara säga att jag älskar kombinationen med "onepice" och sandaletter ;)
Puss på er nu sätter jag mig på planet och flyger i ca. 4 timmar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0