< diinjennifer -

Svar på kommentar

anna om we♥it:
två lite udda frågor och en hyffsat normal ;)
har du långa eller korta ben, hur långa eller korta? :)
har du stort eller litet huvud? hur stort eller litet? :)
hur lång är du? :)

haha dom två första frågorna blev väldigt udda känner jag, du behöver inte svara om du inte vill ;)


Svar; Ja två udda frågor kan man säga...
Varför vill man veta undrar jag? Aa dom två första kan jag inte direkt svara på, lixom tänker inte på om jag har stort eller litet huvve, långa eller korta ben :s
Vem gört?

Men jag är i alla fall 1,70 lång. Lång för min ålder, eller vad man ska säga. Så där typ en halvmeter längre än alla andra känns de som ibland...





Kommentarer
Postat av: sandra

Hur ser du på skönhetsoperationer?

Vad tycker du om öron som står ut, alltså utstående öron?

Hur är du som person?

Tycker du att man kan lära känna dig genom att läsa din blogg?

Vad är du mest och minst nöjd med i ditt utseende?

Är det lätt att bli kompis med dig? Hur ska man vara för att bli det?



hehe oj vad många frågor det blev nu såg jag ;)

2011-06-22 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0