< diinjennifer -

Ut o springa

Så nu ska jag ge mig ut o springa. Måste verkligen de... Haha.

Men Sophias hår blev as bra!!! Hur fin som hellst i rött hår. Han dock inte ta nån bild på de eftersom jag "tapat bort" min mobil o fick typ panik. Dock låg den i min cykel korg... Och då skulle Sophia cykla och hämta sin plattång.
Får lägga upp en bild på de senare nån dag, lär kunna bli på onsdag för då tfäffr jag henne igen.

Men nu sticker jag ut o springer så skriver jag mera senare!


Föresten så har min data lite problem... "T" fungerar typ inte eller jo de gör den men den är JÄTTE  svår att trycka på. Lika så med "mellanslag". Så om de fattas nåt t eller mellanrum så är de för att jag inte märkt de.
Gör mitt bästa för att komma ihåg de, ska oxå se om de går att fixa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0