< diinjennifer -

wofflan gästbloggar ;)

cha, wofflan här (':

tänkte att jag skulle blogga lite på jennifers blogg eftersom hon just nu sitter i bilen påväg upp till det kalla och mig såklart haha,♥

jag skulle bara vilja säga att jag har saknat henne, hon är den bästa vän man kan ha hon är nt den som lämnar en om man gjort ett misstag utan då hjälper hon en att stå upp igen,  och hon förlåter en.



ikväll ska hon vara med mig haha hon får inte bestämma själv och då ska hon få en liten present för att hon kommit hem till mig nu psst.. säg inget till henne ;)
och jag har köpt världens bästa present till henne tycker jag iallafall och jag kan berätta om ni lovar att inte säga till henne, jag har köpt en ...... .....

 hahaha är ni smart kan ni lista ut de ;)

men nu ska jag inte förstöra jennifers blogg mera så ni får ha de bra för det ska jag ha tjaarå!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0