< diinjennifer -

Åkt svart backe

Hejhej!
Sitter i soffan med datan i knät, bloggar och kollar facebook. Har varit ute i backen sen i morse. Har åkt sittlitf, va inte så jätte farligt;) 6-stols litfen va 100 gånger bättre än den andra:p Syrran har haft en skidlärare så hon har åkt sittlift och hon åker blå backar och vissa röda. Nästan bättre än mig nu då :p
Fast jag är duktig jag med! Åkte en svart backe (:D) va inte så läskigt faktist.

Dock tog jag inge kort idag:/ Önskar att jag hade gjort det för det va väldigt fint vädet och fina fjäll. Ska försöka få några imorgon. Och då koller Ida upp och är här till på söndag!!! Kommer bli skojj.

Lägger upp bilder på köket och vardagsrummet nu. Sovrummen ser inte så bra ut och badrummet är upptaget:p


Detta går jag och skrotar omkring i nu.
T-shirt: Gina Tricot
Mjukisar: Team sportia (Adidas)



                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Knutkaja

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-07-05 @ 10:57:28
URL: http://knutkaja.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0