< diinjennifer -

Dag 28 - När jag tog hål i öronen

Ja, jag tog hål i öronen när jag va 8 år. De vill säga 5 år sen. Jag skulle igentligen inte fått det fören jag fylde 10 men jag fick två par örhängen i födelsedags present när jag fylde 8.
Fattade först inte varför men jag blev hur glad som hellst!

Tog hålen i Augsti nån gång. Då va min lilla syater inte ens 1 år. Hon hade aldrig sätt mig gråta, så när jag började gråta gjorde hon det oxå. Och jag började gråta på grund av att dom typ klippte av (eller liknande) en närv i örat.
Minns det så väl:p

Bild på min syster för nåt år sen.



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0