< diinjennifer -

Eiln 1:a!!!

Hejhej!!
Nu är jag hemma och har sovit. Det va sesongens sista tävling:( Men det kändes som om det gick bra i alla fall.
Kom 5 av 13 denna gång oxå :p
Elin kom 1:a:D Ducktig hon är. Ida 3:a hon är oxå duktig. Matilde 6:a Sophia Ellen oplaserad med det gick bra ändå för dom :) Elly kom delad 3:a och ´Hedvig oplaserad.

Jag hade med mig kameran men tog inga kort...Kände inte riktigt för det när Tony satt bervid med sin systen kamera:p
Kommer sno några från han sen så ni får se:)


Föresten har jag inte sagt att melodifestivalen vi i samma byggnad som vi igår:p 


                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Amandusmariann

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-05-13 @ 08:42:44
URL: http://amandusmariann.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0