< diinjennifer -

Fortsätter gå på Zyx

Godmorning!
Äter frukost nu, är inte så jätte hungrig men nåt ska man väl ändå stoppa i sig.
Ska bara säga att jag fick panik när jag skulle starta datan i morse! Den startade typ inte, och när den väl gjorde det så va den jätte konstig. Trodde den hade gått sönder eller nåt. Jag fick stänga av datan och börja om. Och nu är den som den ska igen! :D

Och på svenska idag ska jag till tandläkaren igen. :p Det känns inte äns konstigt längre.
Jag är fortfarande trött, fortsätter gå på Zyx, så jag orkade inte sätta på mig någon specielt idag.
Långärmad tröja: Cubus
Linne: JC
Mjukisar: Adidas



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0