< diinjennifer -

Ja, jag lever

Hejhej!
Ja, jag lever! Har inte hunnit starta datan för jag har inte varit hemma. Känner mig ganska hämsk utan en direkt anledning.
Men idag hade vi Kastalrännet åkte 8 varv. Varje varv va 800 m. De vill säga 6,4 km. Duktig tjej :)
Och så hade vi engelska prov. Gick väl så där, inte helt nöjd med det men men..

Sofia är sjuk, har fått nått virus som går nu. Ont i huvudet och feber. Tycker synd om henne. Får se till att bli frisk nu gumman♥

Ikväll är det träning med dräckt för det är ju tävling i Sundsvall på lördag :) Och jag har ny dräckt, lila-rosa den här gången. Visar senare.



                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0