< diinjennifer -

Jag hade inte satt på datan!

Hej!
Jag va färdig jätte tidigt imorse. Tyckte det va jätte konstigt men jag satte mig och kollade på tv. När jag skulle gå hemmifrån så kom jag på varför jag va så tidig. Jag hade inte satt på datan!
Där kom förklaringen:p
Men nu sitter jag i soffan och tittar åter igen på tv. Jag hoppas att jag inte skulle hämta syrran idag för det har jag inte gjort. Men vi får väl se.

Jag har märka att jag inte använder mig kamera lika mycket nu. Förut tog jag massa "dö kort" men inte längre. Därför har jag mindre bilder till bloggen!



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0