< diinjennifer -

Jag kom på felet.

Hejhej!
Så nu har jag dampat sönder och bestämt mig för att bli datanörd. Min data dampade sönder med internetet och pappa kunde inte hjälpa min jag ringde till mamma och JAG kom på felet. Mamma berättade för mig hur jag skulle göra, och nu fungerar det!!!

Och så vet jag oxå att hemma internetet fungerar på min data (:o) En sån här sak blev bra tillslut. Så nu sitter jag uppklpplad mot två internet så det borde gå fort;)

Annars så håller jag på och packar till Vemdalen. Åker ju upp imorgon och jag har med mig datan!
Men ska fortsätta ett tag till, (har typ bara hunnit med packlistan).



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0