< diinjennifer -

Lekte taxi

Oj, har inte hunnit skriva nåt ikväll. Va ju på träningen inne i stan sen så skjutsade vi hem Ellen och sen skulle vi hämta mina slalom skidor hos pappa (ska typ åka med skolan på onsdag) sen skjutsa hem Sophia. Efter det kom man hem och då skulle jag duscha och hämta tvätten åt mamma.

Men nu kan jag äntligen blogga och kolla facebook;)
Sitter på min säng med datan i knät, skön ikväll. Fast det är inte så mycket kvar av den nu. Dagen har bara försvunnit!! Nä det tycker jag inte är kul för då hinner man inte med allt men vill! :/




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0