< diinjennifer -

Marklunds cup

Så, det skulle bli vinter nu! Fy o blä för snö och vinter. Varför ska det snöa nu för, det är ju vår!!!

Men nu så ska jag fixa till mitt hår så ni får se hur det ser ut! Blev ganska nöjd, men frisörer kan inte fixa mitt hår måste göra det själv.
Men i dag har det varit en helt awesome dag! Första lektionen så hade vi spanska ( eller vi skulle ha) men vi pratade med våran lärare o frågade om vi inte kunde få kolla på när Brunflo spelade Marklunds cup och vi fick ju! Blev väldigt glad men det blev 7-6 till Ånge tror jag :p
Och sen sista lektionen så hade vi slöjd och vi fick sluta lite tidigare för att kunna kolla på Brunflo igen!!! Denna gång vann dom ganska överlägset. Fatta vilken tur man har haft idag:)

Oj vad mycket det blev:p Och nu vet jag inte vad jag ska lägga upp för bild så jag tar bara nån.
Jaha det blev en bild från i somras.



                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

...hur vore det med en bild på dig med den nya frisyren ;o)

2011-03-18 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0