< diinjennifer -

Naglar...

Hello!
Min mage är total full! Paj/tårtan va väldigt mäktig men jäkligt god! :)
Och så har jag fixat lösnaglar. Ska he på dom imorgon så ni får se riktigt hur dom ser ut då.
Men nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sen titta på resten av Solsidan.
Ska nog lägga min snart oxå, är fortfarande trött efter gårdagen och så har jag lovar Sofia att följa med henne till tandläkeren!!! Typ kvart i 8 eller vad det nu va. Men vad gör man inte för sina vänner..?


Hihi älskar att retas lite så där..Hur dom ser ut får ni veta imorgon;)



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0