< diinjennifer -

Skalad mandarin?

Hello!
Dagen har faktist varit riktigt rolig, fram till engelskan...
Nå gubbar skulle typ byta tak i vårt klassrum så vi har inte kunnat vara där idag. Va i lite olika klassrum som vi inte brukar vara i:p
På no:n satt jag Samuel, Green, Jacob och Robin och pratade. Samuel fick kalsongryck utav Robin, han hade typ as ont i röven, som han sa. Klagede på det i typ en halv timme eller så.
Robin sa: -Du är riktigt saftig Christel!
Åh vi började as garva. Hade i alla fall as kul med killarna, har inte haft så kul på länge. I slutet av lektionen blev Robin en omogen banan, och jag blev av nån anledning en skalad mandarin....

Men på engelska fick jag DAMP på Fredrik som tog min mobil och typ läste upp några sms från min inkorg. Blev så j*lva förbanad, och är fortfarande.

Men nu så är Sophi här och jag vet inte vad vi ska göra. Måste hitta på någonting.



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0