< diinjennifer -

Tack..

Ja Sophia har stuckit hem. Ni kanske märkte att hon va här *host*...
Ja tack för den, min blogg är förstörd!!! Nä inte riktigt,
Ni märkte kanske hur min lilla galning är, ett ord som passar in på henne ganska offta är dryg...

Ska i alla fall äta snart och sen drar jag in på sesongens näst sista träning!!! Wohho. Lite tråkigt oxå.
Kommer säkert bli en liten soffpotatis då...fast ska försöka undvika det ;)

Föresten köpte mamma lite anorlunda toalettpapper till alla <3 dag. Det finns fortfarande kvar av det, så jag har ju as kul. Det är sma dikter på svenska, norska och danska (tror jag) ganska kul ibland faktist:p




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0