< diinjennifer -

Tandläkaren för säkert 10:onde gången!!!

Hejhej!
Jag överlevde träningen men det väntar ytligare en träning...:p
Haha det va faktist inte så jobbigt. Trodde jag skulle va jätte trött med det va bara skönt för man hade typ hela isen för sig själv:)

Men idag så skolan hände det väl inte så fasligt mycket. Eller jo när jag tänker efter. Va till tandläkaren och kollade min "tandstälning" om man ens kan kalla det för de...Ska i alla fall tilbaka om tre veckor och då förhoppnings vis ta bort den ! :)
Sofia följde ju som vanligt med och vi tog lite kort. Hennes favorit kommentar: J*vla ängelljus!!!
Haha Sofia;)

Dagen i detalj kommer ju sen på listan. Kommer lägga upp den ikväll.





Föresten har jag märkt att jag har lagt upp ganska många inlägg med mycket bilder på sistånde:p
Hiss eller Diss?


                                                                                               

Kommentarer
Postat av: wofflan

hiss!!!



haha nerå men du la inte upp nån bild på ängelljus :D



<3

2011-03-01 @ 16:14:17
URL: http://wofflaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0