< diinjennifer -

Vårjackan är famme

Hej äntligen är jag hemma!
Sitter på sängen med Sophia och Elsa hoppade nyss upp. Va på skolan idag som vanligt, bytte platser. Fick sitta längst bak (bra) med Erik (inte bra) stör mig redan på han...*suck*
Va på ishallen en stund efter skolan, sen så fotade vi lite ute. Så det blir ju ute-outfiten idag oxå;) Har plockat fram mina Converse (ursäkta stavningen) och min vår jacka:)
Ska typ springa ner till köket och göra pannakotta *mums* fast man får ju se om jag lyckas...

Ser ni vilken gullig jacka Sophia har!!! Och skorna är underbara.




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0