< diinjennifer -

Dawes

Snart ska jag och Sofia dra in till stan. Ska kolla på dawes vårshow. Kommer bli super kul tycker jag!
Kameran är tömd och batteriet snart full laddat. Bilder ska tas (i alla fall om det går att få dom bra). 

Haha Sofia håller nu på att kolla igenom min bokhylla. Där finns det hur mycket saker som hells, och hon kommer typ kolla på allt oxå :p Åh hon hittade min rochborste (stav) awesome! Har typ letat efter den hur länge som hells, typ gett upp :p Love you ♥

Nu är batteriet fill laddat! Så nu får dom son dansar passa sig om dom inte vill fassna på bild ;)





Kommentarer
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

HELGENS blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann! kom ihåg att jag LOTTAR VINNARE!

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/may/helgens-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

2011-05-22 @ 21:48:15
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0