< diinjennifer -

Detta gjorde min dag!!!

Åh herregud! Vad jag har skrattat nu! Skrattar fortfarande! :''')
Ojojoj. Den som kommenterat måste nog ha nåt imot mig men ändå inte. Om det va nåt illa menat så vet ni att jag INTE TAR ÅT MIG!  Skrattar åt de ist ;)


hihihihi om Klippt:
men gud, vilken rynkig panna du har.. ;o hur gammal är du EGENTLIGEN..? sötiiis


hiihihih om Högtalare:
ojojoj, vilken gammla dator du har, är den sen 60 talet eller?
eller juste, det är väl den första ''BÄRBARA'' som uppfanns? sötiiis
puuuussss


Aja jag är 13 (men inte länge till (; ) fullt alvaligt, och "rynkorna är inte där hela tiden ;p
Och min data är INTE gammal. Inte direkt ny heller, typ 4 år elller nåt kanske. Hahahaha kul person där...



Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Heja på... man undrar vem som inte får rynkor/veck i pannan när de lyfter på ögonbrynen... kanse den som är superbotoxad kanske... :oP

2011-05-17 @ 16:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0