< diinjennifer -

DISA

Hej, hemma nu!
Har typ inte haft nå lektioner idag (känns det som). Hade bild, spanska, DISA o musik. Inge "riktigt" lektioner för på spanska kollar vi på nå film :p

DISA:n höll på längre 10.30-13.00 typ, faktist ganska kul denne gång. Men det va ju sista gången oxå:p Stännade kvar på Briggen en stund för vi skulle ändå typ inte vara med på so:n. Jag, Sofia, Sophia, Typ Bella o Elvis (dock inte Karro) fick värsta utbrottet på en sak. Säger bara en sak, Sofia du behöver göra nåt åt din mobill....Älskar dig ändå ♥
Aja  blir nog bra ändå de här!

Nu ska jag vänta på att SOFIA ska sluta så ska jag ringa henne. Medans sitter jag o chattar med Fredrik den lilla busen ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0