< diinjennifer -

Lördag 28 Maj

Så nu har jag vaknat eller det va mamma som råka väcka miig men det blir mog bra ändå.
Ska ta och äta nånting och sen packa, inte stressa nåt för de orkar jag inte. Ska bara ta de lugt nu för jag är fortfarande trött, skulle kunna soma vilde till.

Dom viktigaste sakerna som ska med:

• Datan+högtalarna
• Sminket
• Volymtång+plattång
• Kläder
• KAMERAN! 
 
De är väl de tror jag, ska kolla om de ee nåt som Sofia behöver låna av mig i sånna fall ska de me oxå. :p
Kommer bli kul. Ska ta och kolla vädret för ikväll me. Hoppas på både fint och regn ;) HAHA.




Kommentarer
Postat av: felicia

vart är det du ska?

ska du dit med hon sofia?



:)<3

2011-05-28 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0