< diinjennifer -

Torsdag

Idag är de torsdag, skola och sen sjukgymnasten. Efter de ska jag pappa och lillasystern åka in på stan (lillänge i alla fall) och köpa lite saker som ska med till Spanien. Längtar sjukt mycket. Men om det kommer mer aska eller nåt sånt så vi inte kan flyga blir jag jätte arg...
Men så blir de inte ;)

Blev inte så mycket bloggning igår men jag satt och pluggade. Svenskan kan jag väl ganska bra nu tror jag, me engelskan...Glad om jag kan stava två ord. Suger så jäkla mycket på engelska.
Men idag är de typ "prov" så de måste gå!

Men nu ska jag fixa håret.  



Tshirt - Vero Moda   Linne - JC   "Jeggings" - Gina Tricot   Armband - Guldfynd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0