< diinjennifer -

Den 28 September



Min klass
Den är kanske lite sne ibland men den är grym! Så jäkla coola, har alltid skoj med dom :')
Klass 8B



Sommar
Skulle vilja ha sommar jämt! Slipper ha så otroligt mycket kläder på sig. Och så är de på sommaren allt kul händer! :o

Castor cup
Våran hemma tävling som är nästa helg! Längtar!
Tävlingar är de bästa som finns, förutom att jag blir så otroligt nervös :s Haha, nu jäklar tjejer kör vi Castor på pallen!





Nya Facebook
De va fkatist bra som de va! Nu fattar jag ingenting, och så. Varför inte låta den va som förut?!
Fast nu fungerar min chatt på facebook i alla fall så de blev ju kanske lite hiss på de ändå.



Hösten
Kallt, blåsigt,regnit, fy sommar tack säger jag bara! Lär ju dessutom börja snöa när som hellst, känns som så ute. :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0