< diinjennifer -

Drar till Grekland


Google bilder, samma modell som båten vi kommer segla.

Snart bär det av till Grekland! :D Eller vi ska flyga ner till Stockholm ikväll och sen åker vi till Grekland imorgon bitti. Kommer bli en helt galet rolig vecka med Sofie, hennes familj och fyra vuxna till. Alltså min första utlands resa utan pappa. 

Kommer segla hela veckan inget hotell, massor av solkräm är ner packat för att jag inte ska bränna mig. Vattnet reflekterar så vi kommer komma hem hyffsat brun. Det här ska bli så kul!

Är 98% säker på att jag inte kommer blogga nåt, men man vet ju aldrig helt säkert. Är hemma i Sverige nästa lördag. Ha det bra för det tänker jag ha ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0