< diinjennifer -

Från Kakaobönan

De slutade med att jag  fick med mig det här hem igår. Och så kommer en annan hud produkt lite senare. Längtar efter att få testa allt! 

♥ Sprayen gör så att sminket sitter hela dagen, spraya bara på ansiktet eller sminkborsten.
Den testade jag imorse. Och JA den funkade faktiskt, riktigt kul när saker fungerar som man hade förväntat sig. 
 
♥ "Pudert" med namn Hollywood, mattar ner hyn. Bra om man lätt blir blank i ansiktet under dagen. 
 
♥ Aloevera drycken har nog många sett, jag också innan. Trodde verkligen inte att den skulle vara god men det är den. Otroligt god! Speciellt den med gojibär.
 
Tycker ni ska kika in på kakaobonan.com 
Alla produkter är helt naturliga och riktigt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0