< diinjennifer -

Answer: NuMe

 
Svar: NuMe fraktar till ett flertal länder i hela världen och Sverige är ett av dom. När man beställer från hemsidan så räknas frakt och tull på i priset. Till Sverige tror jag de kostnaderna slutade på mellan 50 och 60 dollar. Sedan får man ett kollinummer (tror jag de heter) och kan därför följa sitt paket hela vägen hem till Sverige. Allt tog tio dagar tror jag, inget krongel över huvud taget. 
 
Nume erbjuder både produkter med USAs kontakter men också Europeiska kontakter. Alltså är det inga problem att använda dem i Sverige. Det som gjorde mig lite fundersam va att de inte gick att välja vilken av kontakterna man ville ha, men de levererar den kontakt som passar i det landet den är beställd till. 
 
Tycker verkligen att du ska våga beställa därifrån, det är så smidigt och deras produkter är riktigt bra! Är hur nöjd som hellst med min locktång. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack så jättemycket för svaret!!! Beställer direkt! :D

2014-06-29 @ 10:29:56
Postat av: josefin

Vart beställer du ifrån? Från NuMes hemsida kan man ju inte beställa till sverige. Tacksam för svar :)

2014-07-25 @ 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0