< diinjennifer -

Dagens + svar på kommentar

Hej eller de blir nästan godnatt för min del.
Är så sjukt trött nu! Huvva, fattar inte varför.
Har i alla fall nästan packat färdigt nu, ska packa lite mer imorgon. Och så ska ja hämta lite saker hemma hos mamma.
De kommer bli väldigt jobbigt på söndag, ska åka till Luleå kl. 6 på morgonen. Usch inte alls kul.
Och eftersom min data (eller internetet) är så seg så kommer de nog inte upp några inlägg från mig undertiden jag ee borta.
Men de är bara en vecka!!!
Men ska kolla med Sofia om hon kanske kan blogga nån gång trots att hon spelar storsjöcupen.

Dagens outfit:
Linne - Cubus    Tröja - Monki    Tights - Lindex    Klocka - Ur & Penn



I alla fall så va de två stycken som undrade vart jag köpt mitt linne i
detta inlägg.
Och svaret är att de va de jag fick av Sofia i födelsedagspresent. Men rååååkar veta att de e från JC. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0