< diinjennifer -

Luktade Tony

Kom nyss inannför dörren. Gick ganska bra, musiken blev lite konstigt klippt men det gick bra ändå.
Min Castor-jacka försvann mystiskt! Letade som en galning och kollade i alla jackor men ingen va min. Jag gädde upp och satte på mig den jackan jag hade fått med mig. Och det luktade Tony! Sprang till Tony och kollade i jackan han hade på sig (den ända jag inte hade kollat i) och det va min!!! :) Så nu är jag glad igen.


                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Hahhahaha... det var det jag sa till Lotta i går kväll -"det är säkert Tony som tagit fel" :oP

2011-03-18 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0