< diinjennifer -

Vår show ikväll

Hejhej!
Så hittar inte mina hotpants...och jag behöver dom ikväll. Så jag bad Elly att ta med hennas andra par och ska se om jag kan ha dom.
Föresten så har jag ju inte berättat att vi har vår show ikväll! Halv 7 till nånting:p Vet inte riktigt. Men det är i Z-hallen om det är någon som undrar. Ni får gärna komma och kolla lite om ni har lust:p Haha nä nu ska jag försöka få tag i en kille som vägrar svara!!! Blir galen för behöver prata med han. Får se hur det blir med det. Ska oxå packa det som ska mer ikväll:)
Skriver lite mer sen.

Haha suddig bild;)



                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Ni var såååååååå duktiga :o) ...å du har verkligen gjort STOOORA framsteg sedan jag såg dig åka för 1 år sedan... å lillasyster var sååå söt <3



PS Lotta hälsar också ;o)



Kramen!

2011-03-18 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0